19. juni 2012

Pickles-kos :-)

Pickles.no er en STOR inspiraskonskilde for meg, og for en stund siden kjøpte jeg et "Garn-kit" til deres Toveiskjole. Her er resultatet:


Og andre siden:

Det som er fantastisk er at kjolen kan brukes på begge sidene. Teknikken er halvpatent, og det er ikke så vanskelig som det høres ut som. Og Pickles har gode forklaringer samt instruksjonsvideoer om man er i tvil.

Etter montering hadde jeg ca 70 gram garn igjen, så da søkte jeg på andre oppskrifter på Pickles med samme garn. Jeg fant oppskrift på en Søtnos-tunika som jeg hadde nok garn til størrelse 0-6 mnd. Denne er fortsatt på pinnene. Her er statusbilde:


Får se om det kommer noen småjenter i omgangskretsen i nær fremtid så den kan få en eier :-)

3 kommentarer:

  1. Herlig sommerkjole! Skikkelig prinsessefarger her hos deg:) Genialt å få brukt opp rester med en gang...

    SvarSlett
  2. Så flott, Stine! Her skal æ hente inspirasjon :)

    SvarSlett
  3. Så fin! Sent svar dette, men nydelig var den. Håper ellers alt er bra med deg =)

    SvarSlett